Monday, June 16, 2008

yg patut kau tahu ttg diriku..

mmg tiada apa yg sempurna ddunia ni..melainkan dengan izin allah..
begitu juga dengan diriku..mmg banyak kurang didalam diriku...
tp aku sedar tu semua kesilapan ku juga...atas mengikut kehendak hati..
n mudah terpengaruh dengan persekitaran & kwn²...& tdak menghiraukan
nasihat org yg menyayangiku...akhirnye aku telah hilang sesuatu yg paling berharta ada pade diriku...aku mule tiada keyakinan diri sejak perkare tu terjadi..& aku sungguh malu dengan semua org..diriku ni betul² byk kekurangan..& sekarang..aku serba salah..adakah patut aku ceritakan hal sebenarnya kat org yg aku syg?? patutkah aku bgtau dia ape kekurangan pade diriku..adakah dia akan menerima ku setelah ape yg aku ceritakan padenye?? aku dah bersedia utk semua perkara tu...sbb aku tau..dia mmg x layak utk ku..ramai lagi perempuan yg jauh lebih layak utk dia..ramai lagi yg lebih sempurna utk dia..mmg aku tidak layak..aku sedar...semua ni adalah kesilpan ku sendiri..walaupun skarang ni aku sedang cube memperbaiki diri ku...tp masih adakah y boleh menerimaku..jika ada pun, mereka menerima diriku yang sekarang..dan bukan diriku pade mase lalu..dan disebabkan dia menerima diriku yang sekarang..sukar untuk aku menceritakan hal sebenar kepadenye..aku sungguh berasa serba salah..maafkan aku..aku tak tahu ape yg patut aku lakukan..andai suatu hari nanti aku mengambil keputusan untuk meninggalkan mu..bukan bermaksud aku tdak menyayangimu..tapi tu sume dsbbkan kekurangan yg ada pade diriku..maafkan aku..

No comments: