Monday, April 21, 2008

what should i do???

x tau nak kate ape..tah la..nape la skang ni asyik jerk suami org dok kol aku & kaco aku..
aku punx tau la..nape sume ni mesti jd kat aku..ke aku mmg dtakdirkan merosakkkan hbungan org..lame dah aku perasan ttg perkare ni..hurmm..tp tah la..x tau aku nak kate ape..even aku berkwn ngan lelaki...mesti setiap lelaki tu dah ade ikatan ngan org lain..bertunang ke..kawenn ke..aku x niat pun nak rosakkan hubungan org..malah aku lg x nak merosakkan hubungan org..tp bukan aku yg minta ni sume..bukan aku yg mulekan..bukan aku yg nak kawan dgn dorang..bukan aku!!! tapi lelaki² tu yg kaco aku..lelaki² tu yg call aku..lelaki² tu yg mulekan dulu...aku x nak..aku x nak ade kene mengena ngan laki org mahupun hak org..aku x nak!! ya allah..nape sume ni harus terjadi kat aku..knape mesti hubungan atau rumahtangga sesorang tu musnah dsbbkan aku..knape mesti sumenye ni ade kaitan ngan aku...knape?? aku x mahu kehidupan mcm ni..aku x mahu bermusuh dgn sesape..malah aku x nak hdup seorang musnah disbbkan aku..aku x pernah berniat langsung untuk berkongsi kasih dengan suami org...aku x berniat langsung memiliki suami org..aku x berniat langsung untuk berkawan dengan suami org...x..aku x berniat langsung...what should i do?? plz..tell me..what should i do..

No comments: